IKT

Sente
12.05.2019 kl 21:42 3758

Jeg tenker mye av problemet til Idex sin troverdighet er at de styrer ikke markedet eller reguleringene. Iallefall de siste årene, gidder ikke henge meg opp langt tilbake i fortiden.
Idex leverer sensorer til kort produsenter som igjen er avhengig av Mastercard, Visa og andre for å godkjenne disse kortene. Da er det vanskelig å forholde seg til f.eks. Mastercard som gikk ut med at biometriske kort skulle lanseres Q2 2018. Fokuset på NatWest med FPC sensor vil kanskje bidra til flere banker ønsker dette. Jeg syns et problem med tidligere piloter er at de har vært veldig "low key", de har ikke laget noe oppmerksomhet rundt hva som skjer. Så mer PR er bra for bransjen.

Om de skal gå break even innen utgangen av året må det en sinnssyk "ramp up" til. Mastercard har tidligere indikert at dual interface kort skal lanseres i sommer, men vi får se hvordan det går. Og det er fult mulig at større kontrakter har del-betalinger ved visse milestones, så om de får kontrakter så er det ikke sikkert de må levere 100% av sensorene før de får betalt.
Redigert 12.05.2019 kl 21:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.