Gull og gruve

Inord
13.05.2019 kl 07:41 2291

De som gjettet på at Mindoro ble stoppet pga lokalvalg, har nok rett i det:
Elendig oversettelse, men meldingen om Intex (som datterselskapet på Filippinene heter), er ganske klar.

https://www.facebook.com/ReyUmaliOnline/videos/vb.1440546389501680/2588329481194495/?type=2&theater

https://www.facebook.com/pg/ReyUmaliOnline/posts/

(postet 10. mai)

hva sier ru om den oppdag åpne pit gruvedrift i villa rosebelle, victoria?
• min vilje er opprørt fordi det er lenge siden vi motsetter oss dette, jeg husker gina lopez sekretær av denr og samlet rally her og på lenge, det tillater vi virkelig ikke, vi har en moratorium men hvorfor gjorde de det Det, jeg vet ikke og hvordan jeg skal skje dette er bare en av mine tanker fordi de som eier direktøren for intex ressurser inc., det er visepresidenten i pdp vår motstander fest og det er den som støtter de pdp kandidatene det der Vi er fiende, så jeg tror at så dette skjer er motstanderen vi flytter om dette til denne minang, så det skjedde med å skje.

4. hvis min kommer til å lage hva som kan skje i provinsen?
• hvis denne min er utsatt, tror jeg vi ikke kan gå bort fra marinduque, det som skjedde med marinduque er at vi også vil ha vår knipe og det er det jeg ikke vil tillate og tillate det. Fordi jeg er den jeg vil tagge denne provinsen som er gruvedrift fri sone og du kjenner meg, jeg er modig hvis jeg ikke slo tilbake på store mennesker som ombudsmann to sjef samt formannen i den comelec som pina riksrett meg Vær så snill. Da jeg var (ble) formannen formann i komiteen på rettferdighet. Dette er jeg vil ikke tillate og kjempe for meg jeg vil iproprosecute dette når den tid kommer spesielt og mer er jeg faren til provinsen orientalsk mindoro.

5. hva vil ru si til ordtaket at de 25 årene moratorium ikke er gyldig mot mina?
• du vet at en av forespørslene om lov for gruvedrift er den sosiale aksept eller sosiale aksepten og selvfølgelig vil det bli berørt av hele mindoro som ikke bare er en barangay og det er det provinsen vår er imot, derfor har vi En moratorium og det er den som er folk motsetter seg selv prester er imot det, så vi vil aldri tillate det og vi vil gjøre det ytterste.

6. melding av ru på saken om gruvedrift.
• denne den som har gjort dette vil vi jage og si at jeg er iproprosecute, jeg er ikke redd fordi jeg ikke er i takknemlighetsgjeld til noen særlig de høye tjenestemenn og her i vår regjering til de som reklamerer for det og lurer folk i nasjonen og de kastet Ute er de anti gruvedrift, men ikke i det hele tatt. De ser ut til å gi opp til de høye menneskene som har ansvaret for vår regjering som reklamerer for dette for meg at jeg vet de er direktøren for intex ressurser og de eier de store delinger av aksjer her i aglubang eller i intex gruvedrift, så de Vil være klar fordi de vil være ansvarlig for meg.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.