Olje

toddB
13.05.2019 kl 16:18 2762

Sånn som kursen beveger seg nå kan vi jo like godt være på 10 som 20 1 juli. Men tror nok det er endel som må svelge noen kameler av de som har solgt nå i det siste nå som q1 bør vise positive tall. Men personlig tror jeg fort det er 20 hvis q1 leverer. Og olja har jeg tro på området 70-80 ut året. Men skal bli gøy å se hvem som får rett, for det kan bli meget pent hvis vi fortsetter på samme måte som BWO har levert frem til nå. Men det føles rart å stå så nærme også får vi fremdeles juling som om alt holdt på å rakne, og nei Mimsa Tunisia vil ikke bli den verkebyllen du atter prøver å påstå, men du må gjerne oppgi adresse så kan jeg være snill og sende en kalkulator i posten for det er tydelig at du ikke har brukt en i det siste.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.