Transport

Frodon
13.05.2019 kl 23:04 1813

At du ikke klarer å lese hva Kjos har formidlet til markedet, er hovedgrunnen til at du taper mye penger nå. De fleste andre har klart å skjønne dette, shortene øker for hver dag, og det MIDT I DEN BESTE PERIODEN PÅ ÅRET.

Det er skrevet 10.000 vis av positive poster om NAS siste årene, merkelig nok elsker dere hvert eneste ord der og ikke ET ENESTE innlegg om at de skriver noe feil, looool. Lurer på hvorfor?? Og da er selvfølgelig dere så voksne, hahaha, herregud å teit. Jeg trodde ikke det var mulig engang, men på HO kan NAS`erne skrive hva som helst, bare menigheten ELSKER de falske ordene dere skriver ;) Hadde det ikke vært bedre å brukt tiden på å rette opp alle de feil fakta hausserne skriver, så folk ikke selger pga skuffelse gang på gang?

Det sier mye om hvor lite dere kan om både fundamenter, tekniske analyser og psykologi på Oslo børs. Ferdig snakket!

Bare så det er gjort 100% klart, jeg vet at jeg ikke påvirker NAS kursen i noen som helst retning. Grunnen til at NAS aksjen faller er fordi de taper vanvittig mye penger

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.