Farma

m73102
14.05.2019 kl 16:12 4851

Et veldig godt innlegg TAAS!

Jeg har også et hjertesukk at vi fremover kan diskutere de fundamentale forholdene i PHO - jeg har null interesse å høre hvor mye en har tjent, når en har solgt, hvilken bil en har kjøpt mv. Bastante påstander om at kursen skal falle ned (for eksempel til kr 35), uten noen nærmere begrunnelse, at det kun skal utplasseres 8 Scope (bommer med nesten 100 %) - og begrunner dette med at en tidligere (en gang) har hatt rett - har null troverdighet (og bidrar ingenting til diskusjonen).

I likhet med TAAS tror jeg den langsiktige trenden ble bekreftet i dag (tallene/vekstraten underbygger klart at PHO er i rute ift Schneiders fremtidsutsikter) og at vi allerede fra Q2 vil se en økt utplassering av flexiscope (ref uttalelsene til Schneider). Det som er ekstra spennende er som Schneider sier, at vi fortsatt er i startfasen og at det (endelig) kan virke som at flere enn et fåtall skribenter på HO har fått øynene opp for PHO. Virker som at også flere etter hvert har fått øynene opp for det som kan skje utover 2020 - ref børskommentaren på E24.

Lykke til videre!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.