IKT

14.05.2019 kl 21:02 6942

Da har jeg brukt god tid med kontofører i Nordea i dag og de har gitt ypperlig service. Jeg skal gå noen runder med det jeg har fått av opplysninger og så kommer jeg eventuelt tilbake. Kontofører og jeg har en foreløpig konklusjon, men den har et ellement av spekulasjon, og det har jeg brent meg på tidligere. Det er svært positivt om det vi har funnet ut stemmer. Lar det være med det foreløpig. Vedrørende Falnes er nok ikke dette helt nytt, men vi har bare ikke fanget han opp før nå. 116K har han kjøpt forøvrig. Falnes begynte med aksjer som 15-16 åring tror jeg det var? I en tid uten Internett. Svært dyktig kar, og han kjøper verdi og har vist teft. Alle her kjenner jo den gamle filosofien til Skagen?..

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.