Industri

Rockall
14.05.2019 kl 23:53 1460

Lite som skal til før en stigende trendkanal materialiserer seg, tror jeg. Det er flere handelsdager siden kursen gikk opp og ut av taket i den fallende trendkanalen, og i dag ble motstanden på 60 brutt på en kraftig volumøkning, noe som må ses på som positivt.

Ja vel, så er mye av handelen ganske så sikkert utført av algoritmer, men diverse algoritmer vil vel da avdekke positive skifter i en aksje og kjøpe for f.eks. fond. De blir vel da med på å forsterke oppturen sammen med andre kjøpere, tenker jeg.

Blir spennende å se fortsettelsen i kursutviklingen, men det vil ikke gå bare opp på veien til en ny all time high heller. Da gjelder da å ikke bli hekta av om kursen går et hakk eller to ned.

Noe lengre opp på 60-tallet nå, så ser jeg for meg mer fri bane (!) opp, opp, opp...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.