Farma

JahMason
15.05.2019 kl 10:13 5020

Skulle gjerne hatt på plass en handelsavtale i løpet av Juni og mer olje fra Venezuela til markedet. Da tror jeg det vil se ganske annerledes ut :)

Spreaden vil komme uansett, den er uungåelig. Men vil selvfølgelig ha den tidligst mulig, slik at man kan surfe på en opptur gjennom hele høsten. Det er jo en spennende bet som er satt og som artikkelen over også sier så er de tnesten ikke noe press på prisene for LS fuel for øyeblikket. Det gjør det vanskelig å prissette. Vent til tankene er vasket og tankene skal fylles. Jeg regner med at de fleste skipsflåter nå slutter seg til 0,5% fuel lenge før des. 19.
Gode kjøpsmuligheter nede på 7 tallet. Selv skal jeg laste opp med ferie og skattepenger i Juni. Så får vi se hvilken kurs det blir for meg

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.