Olje

Sann
15.05.2019 kl 17:09 3711

Setter pris på at det er andre her inne som også vurderer de geopolitiske hendelser i kursbildet. Den siste uke har jeg gjort dette da hendelser rundt handelsavtalen for meg synes å være forutsigbare og tradet deretter med stort hell. Dette blir av de fleste her inne oppfattet som ned snakking av aksjen og tilbakemeldinger som "nå våkner rottene osv". Det bør også være rom i dette forumet for tankesettet til tradere knyttet til geopolitiske hendelser uten at dette oppfattes som hverken hausing eller nedsnakking av aksjen. Jeg tror imidlertid de neste måneder er gode å sitte inne i de grønne aksjer og vil heller vurdere risikoen i aksjemarkedet generelt til høsten og som jeg tror kan bli mer volatilt og risikofylt. Jeg tror det vil ta tid før en eventuell konflikt mellom USA/Iran tar av.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.