IKT

Just_Nilsen
15.05.2019 kl 21:48 5930

Kona lærte meg noe for et par år siden. Ondt skal ondt fordrives. Hun tenkte trening og vonde skuldre, men noen ganger kan det være på plass med irettesettelse av uhørt "oppførsel",) Som ta gevinsten fra selger?

Ellers bør vi alle gjøre noen glad hver dag, men det er en annen skål. Og det gir mye tilbake.

Men vi skyter ikke noen som selger når vi ikke vet grunnen. Og hvem. Jeg var temmelig sikker, men har ikke peiling. Men er det ikke denene så er det den andre og akkurat det er ikke vår forretning uansett uenige om dårlig frem\gangsmåte eller ikke..

Forøvrig, Styreleder jeg har truffet, steg i min aktelse etter dagens innsidekjøp. Det hjelper SP i sitt tilbakekjøp og viser troen på selskapet jeg er ganske så sikker på at han har! i utgangspunktet!
Redigert 15.05.2019 kl 21:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.