Transport

TomW
15.05.2019 kl 23:04 7052

Hvorfor skal jeg dokumentere at du har skrevet at HBK blir tvangssolgt på 30 kr når jeg ikke har påstått at du har skrevet det? Fult mulig du har gjort det i en av dine 10-20 daglige innlegg, men det gidder jeg virkelig ikke å bla igjennom.

Ja bak betalings muren ligger fasiten. Du argumentere vel for at aksjene er belånt med 30 kr og at det er fare for tvangssalg. Dette har vel vært pitchen din de siste dagene. Og ja ut fra hva vi på utsiden kan lese oss frem til så er belåningen 30 kr, men smertegrensen ukjent.

"Slik sett kan det godt hende at smertegrensen for HBK Holding er lavere enn 30 kroner. Men forholdet mellom gjeld og eiendeler i selskapet er likevel slik at Kjos vil sove atskillig bedre om nettene om Norwegian-aksjen hadde klatret et stykke oppover"

En annen ting man kan spørre seg er hvis det er slik at 30 kr er en smertegrense, hvorfor låner HBK ut store deler av beholdningen til short?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.