Offshore

mini3
15.05.2019 kl 23:22 15957

Vær hilset trj89.

Først må man berømme kunnskapshevingen din fra i høst :-)
Husker du kom ramlende inn dørene på børs og lurte på hva du skulle kjøpe, man må jo bare beklage at når man kjenner fasiten skulle man vært all in i NEL frem til nå, men jeg har alltid 7 rette i lotto kl 20 00 hver eneste lørdag, bare så synd at jeg aldri treffer med 7 rette kl 18.

Det er utrolig mye positivt ja og det viktigste er at dette er lange kontrakter som bare vil øke inntjeningen etterhvert som selskapet selger tilleggstjenester sammen med kontraktene.

Med tanke på fremtiden er jeg rimelig sikker på at 4-6% over 2018 er konservativt satt med tanke på at man skal slå målsetninger, jeg vil selv tippe 10%
Tidligere MDR kontrakter har gitt en verdi på ca 50 mill dollar årlig og 24-26% margin, dette er jo litt usikkert med tanke på hvilket spec kunden ønsker.

Pakkene som er sendt til Saudi er veldig spennende, det er ca 2400 offshore rigger i verden. 27 000 landrigger så kan de komme inn på foretrukket utstyrleveranse på landrigg ser man potensialet.

Har selv tro på at DLS er rigget for salg, der Archer selger og blir mer eller mindre gjeldfri, leverer boretjenester til produksjonsplatformer world wide og satser mer over på oiltools.

I regnsakpet er DLS verdsatt til rundt 400 mill, og man har en kjøper som er veldig interessert i å skape seg ett monopol, så jeg vil si jeg blir spent på prisen, det vil kanskje også bli en budkrig om noen andre ønsker en fot inn i argentina, som tross alt viser mye bedre marginer enn hele USA.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.