Olje

JUICEitUP
16.05.2019 kl 09:48 4331

Re jajaja

Du har vært lenge nok på dette forumet til at du burde vite at stort sett hvert eneste innlegg fra polion, spesielt innlegg som er svar til mimsa, oser av ironi. Polion kjenner godt til ståa i Tunisia, men han som flere blir vel noe oppgitt over "tomme" spådommer fra mimsa hvor alle mulige påstander slenges ut uten engang et forsøk på begrunnelse. Ironi blir vel da hans måte å håndtere frustrasjonen på.

Når det er sagt er buen spent høyt i forhold til resultatet på torsdag. Blir det ikke blåe tall denne gangen tror jeg at dette blir verre en hva selv mimsa spår som kurs. Tror imidlertid ikke at det er behov for det store overskuddet så lenge tallene er blå. Har derimot ledelsen klart å surre bort så mye penger på G&A og lønn i Tunisia at vi ender med røde tall denne gangen bør de få marsordre ut døra på dagen for da er de ikke riktig ledelse til riktig tid.

Jeg klarer ikke å se at det går an å styre skuta så dårlig at tallene blir røde denne gangen så jeg blir sittende med min, for meg, alt for store post i PEN (dog ikke gearing :-)).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.