Farma

m73102
16.05.2019 kl 10:45 834

Thepower - du, som nylig valgte å gå inn i NEL, får stille deg akkurat de samme spørsmålene ift NEL... Gå tilbake til HO for litt over 1 år siden - hvor mange skrev om NEL da (sml med i dag)? Hvor stor omsetning var det i NEL for 1 år siden sml med i dag? Er ikke hele hensikten å gjøre en grundig vurdering - finne de "bortgjemte perlene" før alle andre - og før kursen har steget med 200-300 %...). Her må en selv vurdere om dette nettopp gjelder PHO - men akkurat de samme spørsmålene/ argumentene du stiller hørte jeg om NEL....

Det du skriver om at det (fortsatt) er få som skriver om PHO - at PHO er priset til under 1 mrd - mener jeg, etter mine egne vurderinger av selskapet og det PHO nå nylig har oppnådd og fremtidsutsiktene, tilsier at PHO er latterlig lavt priset og ansett for å være et kraftig kjøpssignal. Men ALLE må selv ta sine egne valg.

Når det gjelder Norne/Edison - det som er av interesse er at vi ser at de (allerede nå) har økt kursmålet (som ikke må forveksles med kurspotensialet) - og det virker også som at Norne (igjen) etter siste Q1 kommer til å øke kursmålet. Jeg tror heller ikke det blir siste gang.

ThePower - det er flere som har forsøkt å få til en seriøs diskusjon med deg (ift de fundamentale forholdene), men det har du aldri vært interessert i (og jeg skjønner det godt, når en leser hvor mye du har satt deg inn i PHO). Du kritiserer andre på HO for å villede... les igjennom dine egne innlegg de siste dagene....Jeg lurer veldig på hva du legger i en seriøs diskusjon....

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.