Farma

focuss
16.05.2019 kl 11:25 741

Rockpus
Jeg er enig med deg. Dette beryktede regnestykket kom opp når jeg tidligere var aksjonær i Nano, kursen var høy, og biotech ekspertene operert med svært høyt potensiale i Nano. Så kom fase 3 studiet til PHO ut og for å vise Nano folket at potensialet faktisk var like, eller vel så høyt i Pho så produserte jeg det regnestykket.
Det fikk meg til å selge alt i nano da jeg ikke hadde tillit til ledelsen der, og gå inn i PHO. Timingen ble for meg god da salget på Nano ble gjort til ca det dobbelte av dagens kurs og inngangen i PHO helt nede mot det halve av dagens kurs. Nå har jeg i imidlertid kjøpt mye mer slik at mitt snitt er midt på 30 tallet. Så hører det med til historien at jeg ikke greide å ergre meg veldig av at Nano ledelsen måtte skiftes ut da løgnene ble for mange og for åpenbare.
Redigert 16.05.2019 kl 11:27

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.