Farma

Herman*
16.05.2019 kl 12:46 1949

Alt under 20 kroner er irrasjonelt. Selskaper som Natto, prises hovedsakelig på forventninger til vekst. De selskapene som leverer lønnsom vekst er spesielt attraktive. Men her er det mye skepsis ute å gå, og jeg lurer på hvor lang tid det vil ta for at markedet tror på at den sterke veksten har kommet for å bli i mange år fremover. Hadde markedet hatt full tillit til guidingen, tror jeg vi hadde luktet på 30 kroner allerede. K2 markedet vokser sterkt fra et «mikro» nivå, og Natto vil introdusere nye ingredienser nesten på årlig basis i mange år fremover. De har hundrevis, kanskje opp mot 1000 kunder allerede. Å selge til eksisterende kunder er som kjent mye enklere og rimeligere enn til nye kunder, så det her kan bli bra. Natto har for øvrig jobbet med et omega3/k2 prosjekt i lang tid. Det er vel også snart moden for lansering, men det blir litt spekulasjon fra min side.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.