Transport

CS_invest
16.05.2019 kl 21:56 11882

Mye av problemene hos NAS er reelt Boing's skyld - pga. de forbanna blåruss-idioter som komplett har overtatt bortimot hele samfunnet - har bestemt at feilkonstruere et fly, og så korrigere dette med software produsert av yplinger, som så vidt noen gang har holdt en stikka. Testen - ja den gjorde de selv, og feilrettingen - ble allernådigst testet i flysimulator, og skal til og med testes en gang i et riktig fly....(iflg. meldinger fra Boing). FAA (over-)styres vel akkurat nå av idioten Trump!

I mine øyne burde desse idioter (styre og CEO som er ansvarlig for besluttninger) bli kastet for domstol for massemord - og til de som har lyst til ferietur med 737MAX - hvorfor ikke hellere bare ta en Berg og Dal-bane - like cool - men mindre farlig!

Personlig kommer jeg at reservere meg ved billett-bestilling (og betale med master) - at dersom flyturen er med 737Max - så cancelleres bestillingen direkte og umiddelbart. Og kommer at kontakte kortselskap slik ikke det blir noen betaling!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.