Olje

Jajaja
17.05.2019 kl 03:59 3614

MIMSA - Sist du lira av deg uredelig selvskryt her, så sa jeg til deg at det trengtes en liten kvalitetssikring av fakta - en liten faktasjekk på PEN trådene. Du fikk da muligheten til det, men da ble det helt tyst fra deg. Og nå kan jeg lese at du ikke tok det til deg i det hele tatt.

Så her kommer, et knippe utvalgte historiske "kurstips" fra mimsa - fra året i 2018: I januar er tipset "6-tallet", i april "7-tallet", i begynnelsen av mai opplyser mimsa at alle hans aksjer legges for salg til "9,20" og til "9,50" (og benevner samtidig de som tror på 2 og 3 dobling som "tullinger". Og om seg selv: "Jeg må faktisk innrømme at jeg er ganske god å tippe", seinere i mai-tippekonkurransen tipper mimsa på: "7,60 ved slutt på 2018". (Antagelig har han solgt da). Men dette skjer: Kursen går rett opp til vel 23 kr og deretter oljeprisfall - og PEN-kurs ned til rundt 10 - og ved årsslutt er kursen kr 12.
Slett ikke usannsynlig at opptil flere har gått glipp av både 2-3 dobling av egne midler, ved å følge mimsas-"kurstips".

I desember 2018 erklærer mimsa seg som vinner av nevnte tippekonkurranse vedr. PEN-kurs ved årsavslutning. Utrolig nok, ettersom vinneren var deltaker med nick: oto. Hva får man seg ikke til når man heter mimsa.

Ja, det kan godt hende at PEN-trådene har mista kvalitet. Antagelig hjelper det lite på akkurat det med gjentakende løgnaktig selvskryt.
Redigert 17.05.2019 kl 04:39

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.