Offshore

17.05.2019 kl 07:38 1392

Islon.

Manisk ?

Hvor lenge har du vært på børsen ?
Har du tjent mye ?
Hva skjer hver gang du går inn i en aksje ? Går den opp eller ned ?

Når man mener nok er nok så synes jeg sannheten bør frem. Hvis du mener at Robot handel ikke er manipulering av kurser anbefaler jeg deg å analysere handlemønster på børsen fra 2 sekunder før børsen åpner til stengetid. Når du har utført det over en tid så kan du komme tilbake og diskutere om jeg er manisk eller om jeg har rett i mye av det jeg påstår.
Ta også og følg med i media og hvordan enkelte investorer får spalteplass om egen investering i skjul. Med da kjøpsanbefaling selvsagt på egne aksje slik at de kan tjene gode penger på deg og meg. Selvsagt så legges dette frem i media på en smart måte så ingen blir tatt. Men penger tjener de mye av

Til info. Har analysert børsen i mange år. Før og etter robot handel ble innført. Jeg er meget klar på at oslo børs bryter loven hver dag uten at noe skjer
Redigert 17.05.2019 kl 07:52

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.