Transport

Hammers
17.05.2019 kl 15:32 11137

Personlig har jeg ingen stor tro på et snarlig bud - denne gangen heller.
Godt mulig det kom et SKAMBUD fra IAG ved 300, men som jeg da skrev; KUN et spill for galleriet.

Hvilken seriøsitet har så denne spanske avisen? Jeg har ikke peiling.
Kanskje like stor som The Sun vedrørende fotball i England? Avisen som er NOTORISK på "Fake News" mtp overganger - og slikt.

Her er det som skrives i DN ( av en Jacob TRUMPY.....av alle ting...?) inkl det omtalte innlegget fra Spania:
https://www.dn.no/luftfart/norwegian/british-airways/iag/spansk-avis-ny-interesse-for-norwegian-oppkjop/2-1-605357

Se hva som står under bildet i TRUMPY's artikkel:
ANONYME kilder hos British Airways-eier IAG, som MENER IAG og/ELLER eller andre på nytt NÆRMER seg oppkjøp av Norwegian.

Altså noe a la:
"En i baren hørte at kanskje han selv eller noen andre som sto ved bardisken kanskje skulle kjøpe noen øl og sette på hjørnebordet".
Mao; MEST SANSYNLIG bare MØL - alt sammen. NÅ som SIST.......AKKURAT da de tekniske signalene begynte å se som ALVORLIGST ut!

Nyheter som ville passe store NAS-eiere (inkl kjendisene som kom inn v/EMI'en) som hånd i hanske - og slikt som aviser SELGER PÅ.
Akkurat som The SUN selger på SINE IDIOTISKE fotballrykter tatt ut fra lufta - og som INGEN tar seriøst!

Hilsen Hammers.......som egentlig ikke skjønner hvor utrolig godtroende Ola Nordmann kan være.
Redigert 17.05.2019 kl 15:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.