Olje

slejpner39
17.05.2019 kl 23:07 3209

mimsa

Jeg undres til stadighed hvorfor du følger/er investor i Pen med din negative indstilling.

Nøjagtig samme negative indstilling har du i North Energy hvor du hævder du er investor.

Det samme så jeg i DNO for år tilbage. Tror det var i 2014 da olieprisen kørte nedad, Da var DNO med et det værste møkk papir ifølge dig.
Jeg kan sagtens se din agenda, det er ret nemt. Altid dejligt at få lidt ekstra billige aktier i et papir der har stort potentiale.
Personligt lytter undertegnede aldrig til dig da du aldrig underbygger dine luftkasteller med nogen form for substans eller tal.
Det eneste du kan håbe på med din store energi er at fravriste nogle få uerfarne deres aktier.

Kan kun sige at med alle disse negative vibrationer ser jeg dig som fejlslået investor.
Du har selv truffet disse valg og har kun dig selv at takke for disse papirer.
Nogle få sjældne gange får du ret. Klart.. da du altid påstår det samme. Vil bare sige: Blind høne finder også korn.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.