Gull og gruve

Hippolynx
20.03.2018 kl 09:12 4876

Personlig har jeg valgt å selge meg helt ut. Solgte først på 6,18 etter en oppgang fra 4,2. Kjøpte meg inn igjen like før helgen på 5,38, fordi jeg trodde sendingen ville kunne få en kursdrivende effekt. Solgte alt på åpning igår rundt 6 tallet, fordi jeg mente selskapet ikke innfridde de forventningene jeg selv hadde satt.

Har ikke endret troen på element, men når kursen går så høyt på forventninger, og jeg selv ikke mener selskapet innfrir de forventningene jeg har, velger jeg å sikre gevinst og vente til kursen stabiliserer seg.

Tror som nevnt over ar kursen skal litt ned. Muligens stabiliserer den seg rundt 5 tallet i påvente av whitepaper. Får se hvor lenge jeg står på sidelinjen. Lykke til uansett :)
Redigert 21.01.2021 kl 08:41

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.