Olje

Fluefiskeren
19.05.2019 kl 11:33 2637

Solbrække ja. Han var jo CEO i Panoro i en del tid etter splittelsen fra NEC. Tror kanskje han var CEO helt fram til Hamilton overtok, men mulig jeg husker feil der. Jeg synes som jeg har sagt tidligere at han var en bra CEO. Det var han som sørget for at vi trakk oss ut av Ajapa og MKP i Congo Brazzaville. Det har vel i etterkant vist seg å være gode avgjørelser. Han fikk også til en kjempegunstig deal på de tre runde 9 lisensene i Brasil. Det ble ikke noe kommersiell olje riktignok.

Likte han for han var rett fram i det han kommuniserte og la intet lokk over hvilken frustrasjon han følte over myndighetene i Congo Brazzaville.

Husker han fortsatte i Brasil og var en talsmann for norsk- brasilianske samarbeid. Uttalte seg også ifm. den tragiske flyulykke som kanskje noen husker.
Redigert 19.05.2019 kl 11:34

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.