Farma

20.05.2019 kl 09:24 4240

Ikke ofte jeg deler samme synet som Bravi på noe som helst, men selvsagt tror jeg de fleste skulle ønske at kursen kunne etablert seg på et høyere nivå.
Selv mener jeg et sted mellom 65-75 burde være en fair prising pr.idag.
Så er alt relativt, for min del kjøpte jeg de første aksjene i fjor sommer på 29,70 og har økt på etterhvert utover og har et høyere snitt en 29,70 idag, kan man si.
Likevel er det ofte slik at en vil oppleve rettferdig prising på et tidspunkt og det er hvertfall ikke nå.
Jeg håper at Svhneider lykkes med å tiltrekke seg et par tre større investorer på litt sikt nå, helst amerikanske som kan hjelpe markedet til å innse retningen på dette selskapet.
Det klarer ikke små investorene på OSE som helst ser det som sin oppgave her i livet å sjonglere mellom, Pcib, Nano, Bergenbio, Trvx og PHO. de fleste hopper rundt akkurat som ville høns og ofte taper de penger på denne runddansen.
I tillegg mener selvsagt jeg at det pr. idag av de nevnte selskaper er PHO som har den desidert korteste veien igjen til mega suksess.
Redigert 20.05.2019 kl 09:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.