Farma

focuss
20.05.2019 kl 12:25 3683

Nå er det jo riktig som TS skriver, at vi kun er i lansering fasen og at salget bør sees med det som bakgrunn. Det er ikke vanskelig å lese Schneider slik at han VIRKELIG tror på sterk vekst fremover. Selv jeg, med min optimisme når det gjelder PHO, blir rett og slett imponert over hvordan han tør legge hode på blokka. Når han stresser så sterkt at vi kun er i en lanseringsfase også når det gjelder TURBT, så bør det illustrere hvordan han ser på veksten fremover. Schneider snakker ikke lenger om "hvis vi blir SoC" men om "når vi blir det" Han sier nå at de vil få introdusert BLCC i 100% (intet mindre) i alle prestisje sykehusene i USA. Merk ikke MSA, men USA.
Hva mer kan vi ønske oss mens vi enda er i lanserinsfasen? Vi er på veg til å bli SoC i USA fjerde største kreftsykdom, uten fem øre i gjeld og kun ha trykket 21,8 millioner aksjer. Men hva driver enkelte aksjonærer med? Sutrer, sutrer og atter sutrer. Det får meg til å tenke at de ikke forstår hva de har investert i.
Redigert 20.05.2019 kl 12:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.