Olje

gunnarius
20.05.2019 kl 17:14 1372

Som Spitzer er inne på ifm. topp 20 denne uke på en annen tråd, så er det all grunn til å se nærmere på endringene. Dvs. om det flyttes eller hva som egentlig skjer.

Uansett, netto endring topp 20: +335.478

Vil ikke forundre meg mye om en eller flere på topp 20 kommer frem med økningen og at dette også denne gang kan skyldes hardkjør i aksjen for å tyne den, deretter å kjøpe. Ref. Sveaas og deretter omtale i media ved forrige anledning.

Nå får vise om dette her med nedkjøret på relativt lavt volum er et stunt og posisjonering like før Q1 eller om det fortsetter også i lang tid videre. Jeg tror at det posisjoneres og at økningen på +335.478 aksjer kan benyttes som argument. At Sneve øker med snaut 100T aksjer sier iallefall meg at han har troa og har langt tettere kontakt med selskapet enn du og meg. Hans interesse ifm. Q-res. og Q&A vitner om en meget aktiv aksjonær.

Den lille og angstfylte aksjonær taper, men kan jo rimeligvis skyldes at de små frykter oljepris og makro.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.