Transport

Frodon
22.05.2019 kl 20:02 4627

Da får jeg nesten gratulere deg....med et fakta innlegg, LooooL. Jeg vet ikke hvilket innlegg du siktet til, da jeg ikke fant et eneste innlegg med noe fakta fra deg. Kan du finne det og hente det opp?

Lover du å ikke skrive med meg mer? Gjelder det bare dette nicket ditt eller de 13 andre nickene du også bruker på NAS trådene?

Jeg kommer til å savne de gode saklige innleggene dine, som drar seriøsiteten på HO oppover!

"pedro1
25.04.2019 kl 09:44
Hva feiler det deg Frodon du virker svært ensporet i dine uttalelser om andre,gikk selv inn på 37,8 . Varslet om dette på innlegg her på kjøpsdatoen. Søk meg opp så finner du den. Du virker helt febrilsk på å snakke ned noe du ikke har eierskap til. Hvorfor ???

pedro1
25.04.2019 kl 17:29
Patetisk Frodon. Svar opp på min tidligere melding Idag .

pedro1
I dag kl 18:10
Frodon, siste innlegget ditt sier alt om deg. Må jo være et ungdomsforum du kan utfolde deg. Dette ødelegger noen av de bra innleggene du har kommet med.

pedro1
I dag kl 19:37
Du er liten Frodon, fint hvis du kan hente opp haussingen min. Du har kalt meg og andre for tapere, håper du fikk med mitt fakta innlegg fra første gangen jeg skrev noe rundt NAS. Siste gang jeg svarer deg og dine copy Nicks.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.