Transport

undrende
22.05.2019 kl 20:18 4642

Jeg registrerer at du fortsetter i samme spor, null & nix å komme med, men som nevnt, mye verre, bare personangrep av simpleste sort.
For meg personlig, ift kjøp/salg av aksjer, så spiller ikke disse tullete trådene, opprettet av et fåtall personer med nye nick/ kanskje flere nick på en person i.l.a siste 6 uker noen verdens ting.
Bare bullshit som skrives.
men, joda, det byr meg kraftig i mot at en "klikk" kan operere uforstyrret på denne måten på et aksjeforum.
Om man ser på NEL trådene også, så er det få som hever et øyebryn lenger på haussingen, men vær obs, en negativ fundamental forandring i Nikkola avtalen kan velte hele eventyret over natten om så skulle skje. Bare et eksempel. Får ikke håpe det skjer.
Ikke fordi alt dette tulle skriveriet på H.O betyr noe som helst på kursen, men for en stakkars fersk enkeltperson som kommer inn på forumet med $$$ tegn i øya, så kan dette bety økonomisk ruin om slike postinger får stå uten at noen sier de midt i mot ;.... t.o.m da kan fristelsen til en fersking bli for stor, og vedkommende sluker tøyset rått. Og ellers, det er ikke hyggelig med et forum bestående av stadig mere søppel postinger.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.