Transport

Frodon
23.05.2019 kl 07:51 4198

Hehe, de «seriøse» NAS skribentene blir bare mer og mer desperate. Begynner de å innse at de tok feil?? Men hvorfor innser de ikke at dette er et taps prosjekt? Det har kommet negative nyheter om NAS hver eneste uke i 2019, og fortsatt er de like positive...? Det er noe som skurrer. De er kanskje ikke så positive som de gir utrykk for på HO, men prøver desperat å holde masken så de KANSKJE kan tjene inn noe av det enorme tapet de sitter med nå?

Gjelden kan senke NAS alene, det er nok dessverre få NAS aksjonærer som har sett Luksusfellen ;)

Jeg noterer meg også at når jeg la ut link igår om at NAS lurer kundene sine, var svaret «Zzzzzzzz» og ingen av de «seriøse» NAS skribentene reagerte. Det tolker jeg som at nå er det greit for NAS aksjonærene å lure kundene sine. Det sier litt om hvor trist NAS ledelsen og aksjonærene har blitt....en tragedie for det som VAR en norsk stolthet.

Mangel på innsidekjøp er en ting, men hva skjer med NAS kursen hvis det kommer et innsidesalg?!?!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.