Shipping

Frodon
23.05.2019 kl 08:06 1536

Jeg har tro på høyere rater fra sommeren og utover siden veldig mange skip skal inn å montere scrubbere. Da blir det færre skip til å flytte rundt på varer. Skrapingen burde også ta seg opp, da det kan bli ulønnsomt for mange gamle skip. Men skal vi finne vinnerne, har jeg tro på at vi må finne de som har tenkt lengre enn de andre. Eks Frontline som tjener penger på salg av Scrubbere eller om vi finner selskaper som hedger drivstoff for en lang periode. Jeg tror taperne vil bli de som får mange skip liggende i kø for å montere scrubbere, siden «alle» skal montere dette samtidig til høsten.

Gratulere med bra treff ;) Du er tøff som shorter Frontline, selv om det ser riktig ut på TA at den skal nedover igjen. Men den fyker jo plutselig i alle retninger ;);) Hva tenker du om OCY og AMSC? Får ikke håpe Hunt selger nå, da blir en del av potensialet borte. Flex har jeg hatt på watchlisten lenge, uten å trykke på kjøpsknappen. Hvorfor blir den bra om noen måneder? Det virker som om folk er risikovillige og setter pengene sine på NEL, NAS, QEC osv, istedenfor å investere i kvalitets selskapene ;)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.