Shipping

Empire
23.05.2019 kl 11:29 1403

Å shorte Fro er kanskje tøft eller kanskje kjempe dumt. Hehe. Vi får se. Kom meg ok ut sist gang, men har shortet fra en høyere target denne gang. Kan være Fro blir liggende rundt 8 Usd(70 kroner) i lengre tid fremover. Får følge med og være forberedt på å kaste kortene fort ;)

Ocy er på listen, men jeg har vært skeptisk til cashflow etter at melkeku deres gikk av kontrakt. Ocy er også kvalitet, men jeg trodde mot slutten av 2018 at man kunne få denne billigere. Jeg er avventende der i gården, men følger med.

Amsc er ikke et selskap som jeg følger med på, litt pga hvor de operer og litt pga type båter de har. Jones act er litt vernet bedrift og jeg ser ikke helt grunnlaget for denne loven nå som Us har blitt en eksportør av tung olje. Jeg tror denne vil oppheves på sikt og alle vet hvordan det går når fri konkurranse møter vernet bedrift.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.