Olje

Carlsen73
23.05.2019 kl 19:23 1794

Du har ret.
På hegnar.no (dog udenom QEC-trådene) debatteres andet end aktier - eksempelvis indvandrere, flygtninge og klima. Der findes mange andre debattråde, hvor man kan debattere dette. Jeg bør holde mig for god til at "forplumre" debatten om QEC med andet end udtalelser om QEC-aktien og selskabet bag. Men jeg følte mig provokeret af, at man dvælede udødigt meget ved min brug af ordet "perverteret".
Vi fik så også en indrømmelse fra dig. Men her på QEC-trådene er der baissere, der hårdnakket hævder, at de ikke er interesseret i aktien. Det er noget frygteligt sludder.

Det er ulovligt at handle aktier på insiderviden. Men jeg tvivler på, at Binnion vil deltage i en emission til kurs 2,40, hvis han kan fornemme, at aktien bevæger sig mod 0,80. Der kan vel være andre kurstriggere end Quebec.
Men nej! Jeg har ikke noget oplagt argument for, at man skal købe denne aktie netop nu.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.