Industri

Blekkndekker
23.05.2019 kl 20:10 7925

Nei, Dag, jeg heter ikke Kjetil. Man kjenner andre best på seg selv, kanskje?
Har faktisk gjort meg opp noen bilder av deg, også:
Tørrvittig mammadalt som satte seg på første rad. Innimellom ble læreren 'satt på plass' med kommenterer som: Du glemte å høre oss i gårsdagens hjemmelekse.
Sosial intelligens og gymtimer var noe jeg ikke forstod meg på. Trivdes nok best med IBM EDB maskinen på gutterommet, mens de urolige typene gikk på slang!?
Som avsluttende blåruss ble du imidlertid populær for en stakket stund. Da fikk du nemlig være med å rulle, da som sjåfør på tralla.
Seinere så har A4 livet til Dag gått han litt på nervene, er det ikke noe jeg kan benytte denne bed øk utdannelsen jeg har ervervet meg? Mine to barn er jo utflyttede og min kone klager over min manglende potens.
Har jo vært generelt opptatt av miljøet, vasket og sortert avfallet etter beste evne. EL bilen står på lading i garasjen mens jeg gjorde entre i aksjemarkedet.
Så nå sitter jeg der med 850 000 aksjer med et papirtap på 500 000,- Kanskje hvis jeg sprer noen nonsens nyheter 10-15 ganger pr dag, så vil investeringen min snart gå i +..... To be continued...

Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.