Shipping

Surik
23.05.2019 kl 22:53 1480

Hehe, ja jeg synes du har solgt litt billig et par ganger.
Men det blir å kaste stein i glasshus av en som solgte Frontline <60 i fjor og var for gjerrig til å kjøpe tilbake på 42 for noen måneder siden..
Prøver å lære jeg også; er vel passe gjerrig hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig egenskap. Verre er det med grådighet, må jo innrømme at det er bedre å sikre en grei gevinst i tide istedenfor å være med ned igjen mens man hardnakket venter på at det skal gå til himmels.
Man kan vel si mye om shippingaksjer, men jeg har vel (noen ganger smertefullt) innsett at det kanskje er andre bransjer man bør sette pengene i hvis man vil drive passiv forvaltning.

- It is a fool's game to be in shipping and always be "long only" - whether you are trading FFAs, ships or shipping equities. You have got to be a trader.

PS. Apropos Jones Act:
http://fortune.com/2019/05/13/us-shipping-jones-act/

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.