Bil og motor

skuggen
24.05.2019 kl 20:40 1307

Bodde i byen i 45 år før jeg rømte oppi dalom. Husker utelivet fra 60 - til 2000-tallet. Fra krigsseilerne med utlagt tarm som bodde i gruskasser. Torpedert sju ganger og med tatoer fra Cristobal. Var de heldig fikk de herberge på "Kroghen." (Chr. Kroghsgate)

Så kom de narkoman (hippiene) i Slottsparken. Demoene utenfor Yankeeambassaden mot krigføringa i Vietnam. Yrkesdemonstranter dampet og dro på sigaretter for å få opp gloen som de stakk inn i buken på Loke og Balder. Loke sparket en konstabel så han fløy ti meter bortover i lufta.

De glade 90-åra der "Forever young" ljomet ut fra alle utesteder.
Pirattaxier der Abdul hadde fjernet vindussveiver og dørhåndtak så ikke passasjerene skulle beine ut ved et lyskryss uten å betale.

Du kunne parkere over alt uten å betale. Glad jeg kom meg unna, og jeg synes synd på osloboerne

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.