Dagens tema

Mentor
25.05.2019 kl 17:36 689

Oslo er en populær by for alle mennesker. Selv etniske nordmenn flest forstår de kan dele byen med innvandrere fra hele verden og det vil forsatt være livskvalitet igjen. Det kan være tungt for andre å forstå som aldri har vært i byen eller er misunnelige og uten penger til å kunne flytte dit.

Jeg bor i Oslo sentrum og også litt ute på landet der jeg har et stor gårdsbruk (leier ut jorda nå) og trives begge steder, men ingen steder er like interessante som Oslo sentrum. Urbant, moderne og spennende. Det tror jeg de fleste som bor i byen mener. Oslo har enormt mye å tilby de som har kunnskap og talent i arbeidslivet. Det er ikke uten grunn at landets beste utdanningsinstitusjoner, sykehus og bedrifter ligger i hovedstaden. Her er de flinkeste menneskene.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.