Olje

meocon
25.05.2019 kl 19:06 1003

Det er mulig det kan være noe lavere ! Vi får holde oss til fakta !
Det er hyggelig at det stemmer overens for H2 sin del siden H2 Panel Van er 3 ganger tyngre enn vanlig personbil (Nissans Leaf).
Da er det riktig 1 kg for ca. 10 mil i følge av uttalsen fra Toyota .

Derimot at H2 Panel Van, en betydelig tyngre bil enn Nissans Leaf, kan kjøre lengre enn 270 km med batteri, er det vanskelig å svelge.
Det er nok muig Ford kan forsvare dette utsagnet, uten nyttelast. Likevel føles det som X-files. "Tror ikke på før det er bekreftet"
En ting til ...
Når nyttelasten bare er 800kg, vil en 300-500 kg batteri kutte ned betydelig på lønnsomhet. Enig ?
Her nekter envher business å godta !

Redigert 25.05.2019 kl 19:15

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.