Finans

Skipssjefen
25.05.2019 kl 20:38 2642

Nope, pr nå er det ikke noen store på topp50 som har solgt, men skal bli spennende å se mandagens liste. Den reflekterer ikke det som skjedde tors-fredag, da den i praksis viser alt fra onsdag til onsdag, og man ikke får med record days som normalt er 2 døgn.

Fredag vil jeg anta det var tvangssalg, og folk som gjør den klassiske feilen å selge når blodet og frykten renner i gatene. Det må da komme en rekyl snart.
Leste dere hva DNB skrev fredag? De mener fair pris er 18 kr, og de har jo kjøpt en del siste ukene. Hausser de for å redde egne posisjoner, eller er det reelt at de mener 18 er rett prising? De mener at rabatten nå er for stor.

Men når jeg vet hvordan DNB holder på, så klarer jeg ikke se bort i fra at de kynisk hausser en mislykka investering for å selge med mindre tap, men jeg mener egentlig og at rabatten i B2H nå er for stor.

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.