Finans

Skipssjefen
26.05.2019 kl 08:46 2432

Takk for det, det er flott at man faktisk skriver her at SS fikk rett, men det er ikke noe hyggelig å vite at mange bra folk som skriver her har fått røde tall.
Men det kan jo snu, og når jeg ser hva som var mulig i Solon som gikk fra noen og 30 til 13-14 kr, så vet jeg at det fort og plutselig kan snu opp og.

Shorterne har startet å dekke seg, det betyr jo at de anser at dette nå er på så lave nivåer at de velger å dekke, enn å håpe på lavere nivåer. Så det må jo være bullish. Kanskje ser dem nå til andre bransjer, som er "dyre", og glemmer inkasso litt - da kan man jo få en rekyl om shorteralgoene forsvinner. Kanskje LLP gutta skal se litt mot NEL - hehe!

Ellers er jeg usikker generelt, og jeg tror børsene er litt dyre enda, men overasker Trump med en snarlig løsning på handelskonflikt, så kanskje vi kan gå videre mot ath. Da burde vel inkasso og krype oppover i såfall.

Mao usikker, men skulle det smelle på børsene, så vil no B2H smake på 6-8 kr, og AXA 15 kanskje. Men det er ikke mitt hovedscenario ut året. Som vi leste i går er Trump sykelig opptatt av at børsene skal være god under hans periode, også arbeidsledighetstall. Så kanskje han firer før valget og ordner en avtale med kina som i praksis kun er noe latterlige greier, men at han får børsene på skinner igjen uten at han og kinamann taper for mye ansikt.

Bare noen tanker en søndags formiddag under første kaffekoppen!

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.