Industri

Blekkndekker
26.05.2019 kl 10:22 6463

Skallebank.... Hmm… ja. Nå er det nok slik at parallelt med når IPA`n forlater pappen, så flytter dessverre tømmermenna inn, men dette er noe man veit årsaken til, og i tillegg, så har jo heldigvis dette problemet en noe begrenset varighet. (ca 24 timer fra siste slurk)
Allikevel er det ganske stor forskjell på å sitte fast med en større post med REC aksjer i sin portefølje, dette problemet er det derimot ingen quick fix på, så disse forbigående tømmermenna blekner jo i forhold til dette, og blir vel mer å regne som migrene vil jeg tro?
Hvis jeg kan være til hjelp med litt humor/galgenhumor i en ellers grå hverdag, så kommer jeg nok ikke til å borte med det første.
Tillater meg å sparke både oppover og nedover, så til tider kan det sikkert bli noen såre tær, men dette må man jo tåle.
Ellers hyggelig å høre at din posisjon ikke går utover golfsvingen, fikk opp noen bilder av selskapsgolferen med Stig Helmer.
Har selv noen nedstøvete køller liggende, men ble nok tvunget til å legge bort disse til fordel for mas fra kjærring og unger.
Så skal det vel avslutningsvis også innrømmes at det ble ikke så mye spill på fairwayen, akkurat.. Mye av tiden ble brukt ute i buskaset på leiting etter ballen og kom ofte hjem med grønske på knea, så i ettertid skjønner jeg jo kjærringa, trodde vel jeg hadde gjort noe helt annet der ute i skogen?.....
Om du ikke la på litt for kjente i forhold til hva du hadde tenkt å benytte på rep emien, så kan det nok ikke være mange andre enn deg, Nicolay....
Redigert 21.01.2021 kl 08:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.