Shipping

Empire
27.05.2019 kl 19:57 3329

De fleste av de større container selskapene har hatt trøbbel pga overkapasitet. Både Msc, Mærsk og Evergreen som SFL har avtaler med, hadde trøbbel i 2016. Det ble en periode med oppkjøp og fusjoner etter det og det hele virker bedre enn det det ihvertfall var.

Det ligger en tråd i arkivet fra det gamle forumet med ticker "Mærsk" som jeg startet. Tror det bare var jeg som laget lange innlegg, "Junker V" som hadde en og annen gjesteopptreden og min gamle venn "utkikken" som forsvant. En ganske stusselig debatt tråd med andre ord, som døde ut av seg selv :)

Edit
Er lenge siden jeg gjorde det nå, men kan ikke finne hvor man søker i det gamle forumet. Har Hegnar fjernet søkefunksjonen eller er det jeg som er dum?
Redigert 27.05.2019 kl 21:04

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.