IKT

Warom
28.05.2019 kl 17:36 1353

For å (igjen) være helt ærlig, så forstår jeg deg meget godt thewire;
Dette har vært en "masakre" som vel de færreste kunne forutsi. Jeg er jo også en av de(som du) som har vært svært "forelsket" i denne aksjen, og jeg fikk jo forsåvidt godt betalt fra godt under kronen og oppover(der jeg jo solgte en god del). Ble dessverre med på nedturen med resten av beholdningen og min holdning har jo hele tiden vært at "dette ordner seg"(noe det jo absolutt ikke har gjort så langt).

Jeg håper virkelig du kommer deg inn igjen når det forhåpentligvis snur(det fortjener du og alle som har hatt troen over så lang tid). Jeg har stor sympati med alle som nå ligger i store tap(noe "noen andre" her inne tydeligvis ikke er i besittelse av) og ingen ting hadde gjort meg så glad som om at ledelsen klarte å få "snudd skuta" og gitt alle tålmodige GIG aksjsnonærer det de hadde fortjent.....en fin fin gevinst. Det er heller ingen som er "så rammet" som ledelsen/styret når deg gjelder papirtap, de har nok akkurat like lyst på(og tro på) en framtid som ser helt annerledes ut enn det siste godt og vel året.

Jeg tror de får det til, men de kan ikke la seg "styre" av aksjekursen, de må jobbe i den retning de mener er riktig for mer langsiktige verdier for aksjonærene.....og det er jeg faktisk overbevist om at de gjør(og får til).
Redigert 28.05.2019 kl 17:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.