Offshore

Investor 33
03.06.2019 kl 15:08 3166

Det var da hyggelig å høre, men det høres mye ut for en småinvestor her på forumet. Du må huske at man fikk leiligheter i Oslo for 20 års tid siden for ca. 200.000 kr, Siden det har det bare gått videre opp. Har forøvrig investert og har fortsatt investeringer i eiendom i Stockholm: Dette har også gitt meg en god avkastning til nå.
Har også vært en trofast aksje invester, men med betydelige små beløp. Blitt gevinst men også tap.

Tanken med innlegget er ikke nødvendigvis minne investeringer i eiendom, men filosofien rundt det med investeringer og mer avkastning. Når jeg ser på SDRL som jeg dessverre betalte vel noe mye for (68 kr par aksje), forstår jeg idag analysen ang. SDRL. Selskapet har verdier som tilsier mer enn nå, 34-35 kr par aksjer. Men i dagens situasjon der selskapet ikke tjener penger er bekymringsfullt. For å betjene sin gjeld og renter, tenker jeg at de bør iverksette tiltak for å endre denne situasjon. Ellers er jeg redd for at selskapet vil bruke kapitalen de nå har på en uklok vis. Jeg har aksjer, om ikke all verden i selskapet SDRL. Er sikkert like frustrerte som dere over aksjekursen nå. Det jeg prøver å fortelle er de grep jeg savner fra selskapet.

Er veldig klar over at jeg ikke har noen innvirkning på selskapet, men skriver mine synspunkter for min egen del som jeg så deler med dere.

Det skal bli interessant å se hvordan det vil gå med SDRL, og om mine antagelser er rett eller feilaktig Har par i dag et tap, men har et håp slik som dere at ting endrer seg til det bedre.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.