IKT

harris73
05.06.2019 kl 22:09 2006

Glad jeg slipper å møte noen her inne i det virkelige livet. Get a life! Finn aksjer som dere tror på da? Men å ligge med følelsesladet vissvass hele tiden holder ikke.

Det vi virkelig mangler er noen som kan teknologien, og kommer fra miljøet som kan si om Idex sine løsninger vil bli foretrukket. Selskapet selv mener det, men holder ikke i lengden. Biometriks blir det helt store fremover ingen tvil om det. Ingen haussing nødvendig. Argumenter gjerne imot.

Det kan komme flere ordrer til Idex i 2019 og 2020. Men at det kan oppstå problem med finansiering og topp ti aksjonærer var en sort svane. Ikke engang Hargreaves Lansdown så den komme for kort tid siden. Så jeg ser ikke at noen har hatt rett på den. Ellers er det et kvalitetsstempel å ikke glede seg over andre tape penger..siste ordet fra meg om Idex.
Redigert 05.06.2019 kl 23:11

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.