Offshore

JUICEitUP
07.06.2019 kl 16:24 2606

Re kontra
Dette har du hevdet lenge og det må du naturligvis gjerne fortsette å tro. Det ser imidlertid ikke ut til at markedet er enig med deg.

Av og til er det enkle det beste. På tross av at man slår sammen selskap og investerer penger så trenger ikke det å bety at det er skjulte avtaler under bordet. Det var vel ikke mange som så for seg hvor ille dette skulle gå når investeringen ble gjennomført så at det skal ligge skulte avtalestrukturer til grunn som vil "styre" en restrukturering har jeg særdeles lite tro på.

Jeg tror derimot at Røkke og Fredriksen gjerne kan bli blant investorene som får tilbud om å bli med med nye innskudd. Hvis de får kjøpe seg inn med en del kapital til veldig lav kurs samtidig som gjelden reduseres dramatisk kan Solstad bli et veldig spennende selskap å sitte i. Det tror jeg disse to herremennene ser også.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.