Olje og energi

Petrocarbon
09.06.2019 kl 02:01 4323

YNWA250505 skrev Innlegget er slettet
Du er jo så stygg at de eneste kvinnfolka jeg har hørt gitt deg noe ser ut som de kommer fra møkkakjellern. Resten gidder jeg ikke engang kommentere.

At du er rimelig dum skjønner jeg nå :

"YNWA250505
05.10.2018 kl 12:29
2905

Ja, produksjon fra Puli-C/Altair går jo som planlagt, men Vikingo har jo vært nærmest tørr i 4 måned. Vikingo har vært nede siden 5 juli. Det er 3 mnd og ikke 4. At den kan komme oppi 4 mnd er en annen sak. Du gjorde det samme i en annen tråd her også. Det er stor forskjell på 3 og 4 mnd ikke sant, Du som er så god på tall. hva gjør 1mnd produksjon med inntekten til IOX fra Vikingo? Tallene dine blir jo helt feil. I stedet for +/- MUSD 6 så kan det dreie seg om MUSD 4,5 om tallene dine stemmer da. Tapt EBITDA blir da +/- 2,25. Det er jo seff ikke bra at de mister den inntjeningen slik ståa er med Cash i selskapet, men det er ingen krise slik du messer om i annenhver tråd. Om jeg har feil tall så beklager jeg det, er ikke så god som visse andre her inne. Men jeg sitter på en betydelig andel IOX og om noen tror de klarer å lure ut de her nede på 5-taller så tro om igjen. Skal muligens begynne å tenke på å lette meg noe når vi passerer kr 10.Tror jeg må inn og hente 10k til. Prekas"

Kjør på du da er dere nede og sniffer på 2 tallet til opplysning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:33

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.