Offshore

5198
27.03.2018 kl 13:30 7124

Ikke mye bedreviter eller andre rare ting her, er misfornøyd med kommunikasjonen selskapet har til aksjonærene. Men selskapet er godt drevet om en sammenligner med andre selskaper i samme bransje har det ikke vært store oppgangen i bransjen den siste tiden.

DOF er nå opp 30% siden sist emisjon, dette er en stor oppgang på kort tid.

Kunne selvfølgelig ønsket ennå høyere oppgang men har en ganske konservativ innstilling til kursoppgang foreløpig.

Forstår at du er frustrert det er vi alle fra tid til annen men å selge på det jeg tror en bunnen i syklusen får jeg meg ikke til, denne kan fort gå til 2 kr om markedet kommer tilbake (18 mnd sikt).

De tekniske signalene i en aksje skal man ikke stole blindt på men golden cross og dobbel bunn er sterke signaler som tyder på at denne kan gå over krona i løpet av kort tid.
Redigert 27.03.2018 kl 13:38

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.