Shipping

urix
12.06.2019 kl 11:08 1257

Enig, å overbevise folk er en vanskelig sak, men her i Avance Gas og BWLPG er det så klart at det som nå skjer ser jeg på som støy, shortere, truseskvettere osv, så er det selvfølgelig noen som prøver å manipulere aksjekursene ned for selv å få en bedre inngang, alt er jo lovlig, men det jeg ikke forstår er at folk selger på disse nivåene, jeg går utifra at alle som har disse aksjene er inneforstått med at disse aksjene skal reprises mer enn 100%, grunnene er høye rater framover, utbytter kommer, båter skal skrotes, mangel på båter vil komme, enda høyere rater, økende etterspørsel i Asia, stor produksjon i USA, shorten er snart borte, tipper 2 mnd, shorten i 0.Gull år ligger foran oss, vi ser ikke tilbake.
LØP OG KJØP!!!!!!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.