Industri

Rockall
12.06.2019 kl 21:49 1608

Det kan bli meget bra, Max Payne!

Jeg har nevnt både flyskam og mulig interesse fra Myrseth i en annen NRC-tråd før han presenterte aksjen som en del av Dovre-porteføljen, og med tanke på NRC og nåværende markedsutsikter, skrev jeg følgende i en annen NRC-tråd 21. mai:
"
Å forstå Nordens største baneentreprenør:
https://anleggsmaskinen.no/2019/02/nrc-group-nordens-storste-baneentreprenor/

"Vi har i 2018 tatt et kraftig grep om det nordiske markedet og dannet et meget godt grunnlag for fortsatt sunn vekst i et marked som forventes å vokse med mer enn 9 prosent årlig de neste 10 år. Vår ambisjon er en årlig vekst som overgår markedets vekst og dermed ta ytterligere markedsandeler (...)".

Når dette går seg til og alle NRC-landene danser like godt, så... Her er det et stort potensial for meget god butikk!
"

Dersom markedsutsiktene skal endre seg, så er jeg temmelig sikker på at det må bli i positiv retning for NRC. Fra 2020-tallet så kan det bli en fin skvis for NRC der det bare må settes inn større budsjetter på både vedlikehold og nye større prosjekter. Vi har uansett et stadig større press for grønne løsninger, og der spiller jernbanen en stor rolle, også ellers i Europa. Jernbanen er meget viktig i den grønne omstillingen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.