Industri

Hammers
12.06.2019 kl 23:22 2208

Eric.
For en aksje som har gått inn i stupdykk kan i grunnen det meste skje - bortsett fra en BRÅ vending opp!
- Det er to horisontale støttelinjer i omr ca 4,85 og 4,70. Mulig at dette nettet fanger opp de som kommer ramlende!
- Problemet er at det gis et STERKT salgssignal dersom 4,85 brytes med ok margin som sluttkurs!
- Dette signalet har et potensiale under kr 3!

Det kommer vel til slutt an på hvor mange av de 1,2 MILLIARDER aksjene som plutselig finner ut at de vil nettopp UT!
Dette KAN bli en "RYSARE" i tiden framover! Ja, så spennende at jeg nå ser den raske "hockey'en" med RASKE pasninger hver dag!

Prøvde meg med et lite innhopp tidlig på dagen.
Fant fort ut at dette ikke var et blivende sted etter at 20 øre av gårdagens 30 øre (x samme innsats) plutselig forsvant. Ut på 5,475.

Trolig veldig greit - og jeg får vel takke bikkja for den utgangen.
Hadde ikke nerver til å sitte med denne type aksjer når den 4-bente absolutt skulle på tur - og jeg ikke fikk fulgt med!

Hilsen Hammers
Redigert 12.06.2019 kl 23:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.